Завдання для учнів 5-Б класу

20/21.01.2021
Тема: EAT WELL-FEEL WELL.

The first: read the text and translate. write your own short opinion about "An aple a day keeps the doctor awa".( прочитай та запиши переклад. зроби короткий текст власної думки " Яблуко на день залишає лікаря далеко")

An apple a day keeps the doctor away.

It is very important to live correctly. If we don’t want to be ill we must take care of ourselves. We must get up early. We have to do morning exercises, take a cold shower. We have to follow what we eat. We must eat a lot of fruits, vegetables. We have to drink a lot of water. We must eat less sweets, cakes, candies and bread. We have to go for a walk. It is very useful to walk in the forest or in a park, to swim in the river or in the sea. And of course it is very useful to take a sunbath. And every doctor will advice you, ‘’ An apple a day keeps the doctor away’’

The second:let's brush grammar ( present continuous)

Present ContinuousТеперішній тривалий час

Ствердження

Заперечення

Питання

am working now.
Я працюю зараз.
I'm not working now.
Я не працюю зараз.
Am I working now?
Я зараз працюю?
We are working now.
Ми працюємо зараз.
We aren't working now.
Ми не працюємо зараз.
Are we working now?
Чи ми працюємо зараз?
She is working now.
Вона працює зараз.
She isn't working now.
Вона не працює зараз.
Is she working now?
Чи вона зараз працює?
I+am+Ving+...
You
We
They
+are+Ving+...
 
+am
are
is
+not+Ving+...
Am
Are
Is
+
 
+Ving+...?
He
She
It
+is+Ving+...
I am= I'm
are not= aren't
is not = isn't
QW+am
are
is
+
 
+Ving+...?
 
– підмет
Ving– смислове дієслово з закінченням -ing;
QW– question word (питальне слово).

Стверджувальне речення

Граматичний час Present Continuous (Present Progressive) утворюється за допомогою допоміжного дієслова be у формах amis або are та форми Present Participle (першої форми смислового дієслова з закінченням -ing).

Вибір необхідної форми допоміжного дієслова залежить від підмета.

  • I → am (про себе)
  • He, she, it → is (підмет виражений іменником або займенником в однині)
  • You, we, they → are (підмет виражений іменником або займенником в множині або займенником you)
  • am speaking over the telephone. – Я розмовляю по телефону.
  • She is watching TV now. – Вона зараз дивиться телевізор.
  • They are walking down the street. – Вони прогулюються вниз вулицею.
  • She’s working now. – Вона зараз працює.
  • We’re cleaning the house. – Ми прибираємось у будинку.

Скорочення з дієсловом to be

  • I am = I’m
  • He is = He’s
  • She is = She’s
  • It is = It’s
  • You are= You’re
  • We are = We’re
  • They are = They’re

Всі правила додавання закінчення -ing детально розглянуті в окремій статті.

  • to enter → entering
  • to lie → lying
  • to take → taking
  • to agree → agreeing
  • to say → saying
  • to relax → relaxing
  • to run → running
  • to travel → travelling / traveling

Заперечне речення

Заперечне речення в Present Continuous утворюється за допомогою заперечної частки not, що ставиться після допоміжного дієслова amis або are. Загальний порядок слів при цьому не змінюється.

  • am not playing the guitar now. – Я зараз не граю на гітарі.
  • She is not watching TV now. – Вона зараз не дивиться телевізор.
  • is not = isn’t
  • Kate isn’t studying at the moment. – Кейт не вчиться в цей момент.
  • are not = aren’t
  • They aren’t talking about it. – Вони не розмовляють про це.

Питальне речення

Загальне питання в Present Continuous утворюється шляхом винесення допоміжного дієслова amisабо are на початок речення перед підметом.

  • Am I speaking over the telephone? – Я розмовляю по телефону (зараз)?
  • Is she watching TV now? – Вона дивиться зараз телевізор?
  • Are they walking down the street? – Вони йдуть вниз вулицею?

Спеціальне питання в Present Continuous утворюється за допомогою питального слова або фрази, що ставиться на початок речення перед допоміжним дієсловом. Подальший порядок слів такий самий, як і в загальному питанні для Present Continuous.

  • What am I doing now? – Що я зараз роблю?
  • What is she watching now? – Що вона зараз дивиться?
  • Where are they walking? – Де вони прогулюються?

Маркери часу

Present Continuous використовується з певними словами та виразами, що вказують на певний відомий момент або проміжок часу, в який відбувається дія.

  • now – зараз
  • right now – прямо зараз
  • still – все ще
  • currently – тепер, в цей час
  • at the moment – в цей момент
  • at present – в теперішній час
  • this morning – цього ранку, цим ранком
  • this evening – цього вечора
  • this afternoon – сьогодні після обіду
  • today – сьогодні (удень)
  • tonight – сьогодні (ввечері)
  • these days – на днях
  • nowadays – в наші дні
The third: write this exercise. write in your notebook. 

Put the verbs into present progressive.

  1. My sister (to clean)  the bathroom.
  2. Look! They (to go)  inside.
  3. (to wait)  in the car now.
  4. Mrs Miller (to listen)  to CDs.
  5. We (to speak)  English at the moment.

Rewrite the sentences using the short forms (where long forms are given) or the long forms (where short forms are given).

  1. We are reading a letter. 
  2. He is opening the window. 
  3. I am playing computer games. 
  4. She's dancing at the party. 
  5. They're drinking a cup of tea. 

Rewrite the sentences using the negative forms.

  1. We are playing a game. 
  2. I'm drawing a picture. 
  3. He is making pizza right now. 
  4. Susan and her brother are taking photos. 
  5. Dad is working in the kitchen. 

Write questions in present progressive.

  1. Robin / to ride / his bike - 
  2. where / she / to go - 
  3. what / your mother / to do / now - 
  4. Which is a signal word for the present progressive?
      
  5. Which is not a signal word for the present progressive?
      
Home work: ex. 4 p. 101 read and translate.


19.01.2021
Тема: English breacfast

The first:
 read the words and make an English breacfast. Write it ( english breacfast in your notebook) ( подивись на малюнок у вправі та запиши послідовність англійського сніданку)
 
Ex.2 p. 98

 The Second:
Read and translate right variant ( прочитай та переклади;запиши правильний варіант у зошит)
 
Ex. 3 p. 99

Home work:
Ex. 1 (b) p. 100 - read and translate ( прочитай та запиши переклад) 

14.01.2021
Тема: An apple a day
Давайте згадаємо, що ми любимо істи? Яка їжа корисна, а яка - ні!
Сьогодні ми згадаємо деякі продукти харчування, а саме - фрукти та овочі:

One apple a day keeps a doctor away!!!)

Let’s make an ex.1(a) p. 98.( письмово у зошит)

Let’s make an ex. 1(b) p. 98. ( письмово у зошит)
I like (some fruit or vegetables.).
I dislike ( some fruit or vegetables)
For example ( для прикладу):
My favorite fruit is orange 🍊. It so delicious and has a lot of vitamins. I like make a juice and drink it every morning.
The most worst vegetable for me is broccoli 🥦. I really don’t like it smell. When my mom cooks it - I run away...
Для речень можете взяти декілька фруктів і овочів. 
Завдання записуйте у зошити і відправляйте мені на вайбер;)





15.10.2020 Тема: Daily routine at school
 Опрацювати вправу 2 ст. 26 - усно, читати та перекладати розклад занять ушколі. 
Письмово опрацювати вправу 3 ст. 26 - відповісти письмово на запитання до вправи 2.
 Повторити слова!
 Фото виконаного завдання чекаю на вайбер - 0982077270 Якщо щось незрозуміло - дзвоніть!

 20.10.2020 Тема: Cardinals numbers ( кількісні числівники) 

 Опрацюйте таблицю на сторінці 27 ( кількісні числівники), виконайте вправу 2 ст.27 у зошит письмово.

21,22.10.2020

Тема: First, second, third ... count more 
 Опрацюйте таблиці на сторінці 28. Згадайте числа та іх порядок злічування: перший, другий, третій... сьомий... дванадцятий... двадцятий

Запишіть вправу 4 ст. 28 письмово у зошит.
 
Опрацюйте вправу 2 ст. 28 - читати та перекладати.
Вправа 3 ст.29 письмову у зошит дати повну відповідь на запитання.

Немає коментарів:

Дописати коментар